dilluns, 30 de maig de 2016

Bookhaul Acumulats

Ei lectors!

Avui us porto una entrada una miqueta diferent. Es tracta d'un Bookhaul! Us recordo en què consisteix: En ensenyar els llibres que m'he comprat durant un període de temps determinat. En aquest cas, es tracta dels llibres que he anat acumulant des de Nadal.


1. Kindle


El primer que vaig comprar (em van comprar) va ser aquest ereader que és el kindle paperwhite. El vaig comprar de segona mà a una noia per 75€, amb funa inclosa. Encara no he llegit cap llibre, perquè tinc moltíssimes coses per llegir, però espero fer-ho molt aviat. 
Quan l'hagi fet servir un temps, faré una entrada especial per donar-vos la meva opinió sobre aquest i sobre llegir en digital.

2. Endgame. La llamada- James Frey

 El primer llibre ha sigut Endgame. La llamada. Em va tocar en un regal que ens van fer a la 2a kedada #recomanollegir. Moltíssimes gràcies!
 No l'he llegit, i, si us sóc sincera, no en tinc moltes ganes. És un llibre bastant gruixut, i pel que he sentit és una mica pesat de llegir. Crec que és una lectura que necessita temps, així que esperaré per llegir-la.
Per cert, l'edició és genial :)

3. Xènia, tens un whatsapp- Gemma Pascual i Escrivà


 Aquest segur que us sona... Ja l'he llegit i ressenyat!
El vaig comprar aprofitant un vale que venia inclòs en  el regal de la kedada, i estic encantada d'haver-ho fet.

[Ressenya]

4. El càsting- Adolescents.cat


Aquesta novel·la me la van regalar a la 4a #kedada #recomanollegir, que va tenir lloc al CCCB. Us deixo aquí la crònica de la quedada.
El llibre el vaig començar aquell mateix dia al tren i sembla bastant entretingut, així que quan pugui continuaré!

5.Mentida- Care Santos


Mentida va ser un llibre del que havia sentit bones critiques i quan el vaig veure vaig llegir-ne la sinopsis i em va cridar l'atenció i vaig decidir agafar-lo. Tinc moltíssimes ganes de llegir-lo!

6. Electro- Javier Ruescas i Manu Carbajo

Electro és el primer llibre d'una trilogia. El vaig comprar per Sant Jordi, ja que vaig trobar-me els autors firmant i vaig aprofitar. La veritat és que no tinc ni idea del que va, així que tinc moltes ganes de veure que m'hi trobo!

7.Obsidian- Jennifer L. Armentrout 


 Havia sentit a parlar tantíssim d'aquesta saga! Obsidian és la primera part de la famosa saga Lux, que tracta sobre extraterrestres i promet molt! És l meva lectura actual però porto poquet tros, gràcies als examens i als deures :'(

8. La élite



Mare meva, mare meva! Aquest és un dels que em fa més il·lusió, i és que es tracta de la segona part de la saga La Selección, de la qual he llegit ja el primer llibre i em va encantar [ressenya]. Tinc mil ganes de veure com continua tot plegat.

9. Aquest llibre l'escrius tu- Carlos Garcia Miranda
Això ho vaig comprar com un "quadernet d'estiu". És un llibre amb reptes d'escriptura creativa, per despertar la imaginació a tots aquells que vulguin escriure i quan ho intenten es queden en blanc. Me l'he mirat una mica per sobre i té pinta d'encantar-me!



I fins aquí el BookHaul, espero que us hagi agradat. Si us agrada aquest tipus d'entrada comenteu-m'ho i així en faré de semblants. Fins la propera!

 

6 comentaris:

  1. Hola Tecliins!

    Uau quants llibres i quina bona pinta tots! N'hi ha que no n'havia sentit a parlar...

    Petooons

    Pd: La ressenya de la Selecció no està enllaçada... <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Gràcies^^

      Petons:*

      PD: Ara ho arreglo :)

      Elimina
  2. Hola!
    Només he llegit el Casting i s'acaba en un dia, es xulo.
    Tots els altres pareixen molt interesants.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      El Càsting l'he començat i és entretingut:)

      Gràcies ^.^

      Petons:)

      Elimina
  3. Hola, pues electro, me encanto, y tengo ganas de la elite, obsidian...Por cierto me quedo siguiendote, gracias por pasarte por mi blog;))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Me alegra que te haya gustado, lo leeré pronto!

      Muchas grácias ^.^

      Elimina