diumenge, 10 de gener de 2016

Diferent




Títol: Diferent

Autor: Andreas Steinhöfel

Pàgines: 208

Idioma: Català

Idioma original: Alemany

Títol original: Anders

Editorial: Cruïlla


263 dies després de l’accident, en Fèlix es desperta a l’hospital. No recorda res de la seva vida anterior, no sembla que tingui emocions, és excessivament sincer en tot el que pensa, ha desenvolupat habilitats gairebé fantàstiques i no reconeix ni els seus propis pares. Tampoc a ell no el coneix ningú i s’ha convertit en una presencia incòmoda i desconcertant, que tan aviat provoca temor com fascinació. El coma l’ha fet canviar, i ben aviat tothom s’adona que en Fèlix Winter ha deixat d’existir: ha estat substituït per una altra persona. I aquesta altra persona necessita un nom. Un nom diferent.




Increïble. 
No m'esperava per res que aquest llibre em pogués arribar a agradar tant com m'ha agradat. No havia llegit cap ressenya d'aquest llibre, per tant, no sabia què m'hi trobaria a dins. Sense dubte, m'ha sorprès. 

El llibre ens presenta la història d'en Felix, un nen d'onze anys, que a causa d'un accident es queda en coma. Al despertar-se ha perdut la memòria i no recorda res del que havia passat abans de l'accident. Però no només això, sinó que s'ha convertit en una persona totalment diferent a en Felix que havia sigut abans de l'accident.


M'ha semblat un llibre molt original, el canvi d'identitat del protagonista m'ha semblat molt interessant i molt bona idea.

El llibre és entretingut i m'ho vaig passar molt be llegint-lo.

El personatge d'en Felix, el protagonista del llibre, l'he trobat impressionant. Un nen molt peculiar i divertit, amb un punt de curiositat. I, tot  i ser un personatge curiós, és molt realista, i durant la novel·la pateixes molt per ell.
En general, tots els personatges estan molt ben creats i t'endinsen molt en la història. Tant, que m'he arribat a sentir habitant del carrer Ulmen.




Sobre la manera d'escriure de l'autor...
M'ha costat una mica llegir el llibre, algunes vegades m'adonava de que havia llegit 10 pàgines però no havia entès res. Cal estar concentrat per llegir perquè sinó et marxen trossos de la història.
Per això, tot i tenir 200 pàgines, se m'ha fet una mica llarg i en alguns moments fins i tot pesat. 
Però tot i això està molt ben escrit.

Andreas Steinhöfel

En resum, com haureu pogut veure, Diferent ha estat un llibre que m'ha encantat, i amb el que no m'esperava trobar-m'hi el que m'hi he trobat. Per tant, un llibre que us recomano que us el llegiu, ja que té una història i uns personatges que entraran dins vostre.
Us agradarà si us agraden els llibres amb trames originals i entretinguts de llegir.
















4/5. Una història diferent i original, amb un món molt ben creat i un personatge principal increïble.


I fins aquí la ressenya d'avui! Fins diumenge que ve!

L'heu llegit? Us ha agradat? El  voleu llegir? Comenteu!

8 comentaris:

  1. Hey! m'ha fet molta gràcia veure aquesta entrada perquè just demà penjaré la resseya del llibre al blog, que ja tinc escrita de fa dies! Compartim la majoria dels aspectes que has mencionat : )

    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Tinc moltes ganes de llegir la teva ressenya, estaré atenta!
      Que be que tornem a coincidir jaja!

      Un petó<3

      Elimina
  2. Hoola!
    Ja estic acabant de llegir-lo i la veritat és que coincideixo amb tu en la majoria de coses. A mi també se m'ha fet un pèl pesat en alguns punts, però és força entretingut.
    M'ha agradat la ressenya.
    Una abraçada, ens llegim ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Quina casualitat! Que be que coincidim :)

      Gràcies!

      Ens llegim <3!

      Elimina
  3. Hola!
    Mai havia sentit a parlar d'aquest llibre, i per el que contes pareix molt interesant!
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Doncs si, és un llibre molt interessant, te'l recomano!

      Petons <3!

      Elimina
  4. Hola! té bona pinta (segons la ressenya, segons la portada no jajaja)

    Petooons <3

    Pd: demà ens veieeeeem PARTYYYY

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Te'l recomano molt! Tot i que la portada no és gaire xula jajaja1

      Pd: Ho se!!! PARTYY

      Elimina