diumenge, 17 de gener de 2016

Booktag Cos Humà

 Hey lectors! Avui us porto un booktag! Però aquesta booktag és una mica especial... Ja que la faig junt amb la Laia, de El racó dels llibres.
La Laia ha penjat un video fent la mateixa booktag. 


Es diu "Booktag del Cos Humà", i consisteix en trobar un llibre que compleixi la característica que demana cada organ del cos. 

Així que comencem amb les meves respostes!

Ulls

Un llibre del que et vas enamorar a primera vista




Vaig veure aquest llibre a La Casa Del Llibre, i em vaig enamorar tant de la seva portada, que no vaig poder marxar sense ell. A més tothom hem va dir que estava molt bé, així que el llegiré tan aviat com pugui.

Boca 

Un llibre del que tothom parla


No savia ben bé què respondre a aquesta pregunta, així que he optat per la resposta fàcil ;p

Pulmons

Un llibre vital a la teva vida

Aquest llibre és bastant especial. Va fer que m'adonés del que m'agrada llegir. Us el recomano molt!


Estomac

Llibre que vas devorar


Tornem amb Blue Jeans! Aquest llibre té gairebé 600 pàgines i me'l vaig llegir en 3 o 4 dies. Fetge

Un llibre gruixut


Doncs mirant per la llibreria, el llibre més gruixut que tinc és aquest. No l'he llegit, ja que me'l van donar fa poquíssim. No és el més gruixut de la saga Harry Potter, però dels que tinc jo sí que ho és.

Apèndix

Llibre que ni et va agradar ni et va desagradar



Amb Geek girl em va passar justament el que demana la pregunta. Per un costat, em va semblar molt divertit, però vaig arribar a odiar tant la protagonista i la història en si... Ni si, ni no.

Cor

Llibre romàntic

Aquest llibre l'he llegit aquest estiu i m'ha encantat! És un llibre romàntic i molt bonic.

Cervell

Llibre reflexiu i realista


Wonder és un llibre precios, molt realista i que fa pensar molt. Crec que és un llibre que hauria de llegir tothom.


Ungles

Llibre que cuidis molt



Aquest llibre el cuido en especial perquè és un dels meus llibres preferits, a més té una edició preciosa.

I fins aquí el booktag d'avui! No us oblideu d'anar a veue el vídeo de la Laia, que us deixaré aquí sota.





5 comentaris:

  1. M'ha agradat molt aquest Booktag! També la col.laboració amb la Laia!
    Us animo a seguir llegint, posant-hi els cinc sentits i tots els órgans del cos!!!

    ResponElimina
  2. Hola!
    Quin booktag més xulo i original!

    ResponElimina