dilluns, 7 de desembre de 2015

Girl Online

Heey lectors! Sé que avui no és diumenge pero ahir vaig tenir un problema amb l'entrada i no la vaig poder penjar. SORRY

Avui teniu la ressenya de l'ultim llibre que he llegit. Us avanço que m'ha agradat molt!




Títol: Girl Online

Autora: Zoe Sugg

Pàgines: 350

Idioma: Català

Idioma original: Anglès

Títol original: Girl Online

Saga: Sí. Hi ha segona part però encara no està traduïda.





Sota el pseudònim Girl Online, la Penny escriu un bloc sobre els sentiments, l'amistat, els nois, els enrenous familiars i els atacs de pànic. Quan les coses van de mal en pitjor, els seus pares decideixen viatjar a Nova York, on la Penny coneix en Noah, un atractiu guitarrista de qui s'enamora perdudament.
Però en Noah també té un secret, un secret que amenaça a la Penny i la seva sòlida amistat, per sempre.






Genial. De veritat.
Anava amb espectatives molt altes amb aquest llibre, tot i així les ha superat.

Aparenta ser un llibre senzill i per passar l'estona, però a dins s'hi amaga una història molt intensa en alguns moments.
És d'aquests llibres que de cop et sorprenen tant inesperadament que et cau el llibre de les mans i tot. 

La meva cara mentre llegia:

(Era exactament així)













Sobre els personatges:

M'he identificat molt amb la Penny i això m'ha posat molt a dins del llibre. He rigut, plorat (sí, he plorat, i molt) amb ella tot el llibre.

M'ha encantat també en Noah, el noi que coneix la Penny a Estats Units. (<3)

El que no m'ha agradat ha estat l'Elliot, el millor amic de la Penny, no m'ha caigut bé.

 En general tots els personatges són molt realistes i m'han agradat molt.


Sobre l'edició:

Em sembla també preciosa: tapa dura, blau, portada moníssima amb fotos penjades...



Sobre la trama:

Segons la sinopsi, semblava una simple historia d'amor, com totes les altres. Però no és així. Bona part del llibre tracta sobre el tema de l'internet (blogs, xarxes socials, ciberbulling...) el qual li dona un toc especial al llibre.

M'ha semblat una trama original i divertida que t'enganxa tant que no pots parar de llegir.
















4'5/5.  

T'agradarà si: T'agrada el genere realista i romàntic

 I fins aquí la ressenya d'avui! Adéu!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada