diumenge, 13 de desembre de 2015

Booktag de Nadal


Hey lectors! Avui us porto una entrada nadalenca! En realitat aquesta entrada va avançada, ja que les entrades nadalenques les començaré a penjar la setmana que ve.

Es tracta d'una booktag creada per mi i va avançada perquè així tingueu temps de preparar-la i penjar-la per nadal.


 Allà on els arbres canten- Laura Gallego. És la meva lectura actual i encara no us puc dir gaire cosa perquè encara no he llegit gaire, però de moment m'està agradant.



 Buf... Difícil! Hi ha molts llibres que vull!
Un dels llibres que tinc pensats per aquest nadal és El club de los corazones solitarios de Elizabeth Eulberg. El llibre que he llegit de la autora em va encantar i vull llegir més.



Alicia al país de les maravelles. Aquest llibre l'hem llegit com a lectura obligatòria del institut i, sincerament, no m'ha agradat gaire... Però serveix per a la categoria, és un clàssic!




Jocs de la Fam de Suzanne Collins. És una trilogia que he llegit fa poc i m'ha agradat moltíssim. 






Fangirl de Rainbow Rowell. Tot i que aquest llibre no em va agradar, he de reconèixer que hi ha alguns trossos molt dolços.










A dos centímetros de ti d'Elizabeth Eulberg. Sí, puc considerar-lo com el meu llibre preferit. Simplement em va enamorar <3



Aquí acaba la booktag!

Els nominats són:

Maria Eugenia: La biblioteca de hedwig
Alba: No són només paraules

Si voleu fer la booktag la podeu fer encara que no estigueu nominats!
L'únic que heu de fer és posar el banner que hi ha al principi de l'entrada i dir que l'he creat jo, res més.

I fins aquí l'entrada d'avui! Fins la següent!


8 comentaris:

  1. Holaaa!

    Meerci per nominar-me! Ja la faré quan comenci llibresXnadal!

    Petoons <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      De res! Estic esperant saber les teves respostes!!!

      Petons!

      Elimina
  2. Jo sóc la primera, eh? #wearedivasoutofcontrol

    ResponElimina
  3. Hola!
    Quin booktag més xulo. Alicia en el país de les maravelles era el meu llibre preferit de petita, no se com no t'agrada XD.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltíssimes gràcies! El pots fer si vols! Jaja, a mi no em va gaire la fantasia...

      petons!

      Elimina
  4. Hola!

    Que guai el booktag:) M'ha agradat molt!
    Alla on els arebres canten i a dos centimetros de ti son genials!
    Es possible que el faci! Ja t'avisare ;)

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Wina!

      Moltíssimes gràcies!
      Em fara molta il·lusió veure la meva booktag al teu blog!

      Petons!!

      Elimina