dilluns, 30 de novembre de 2015

Sorteig nadalenc

Hey lectors!
Avui us porto una sorpresa que estic segura de que us encantarà!

La Joana del blog Joana's Books i jo hem organitzat un sorteig nadalenc.

Banner:




Els premis són:

Un llibre.
2 lots de 7 punts de llibres dissenyats per nosaltres.

El llibre que es sortejarà és A dos centímetros de ti de Elizabeth Eulberg.













Les normes són aquestes:

Seguir els dos blogs: Joana's Books i Perduda entre pàgines.

Els guanyadors tindran 48 hores per reclamar el premi. En cas de que ningú el reclami, es tornarà a sortejar.

El sorteig estarà actiu fins el dia de nadal: 25 de desembre.

Sense més aquí teniu el formulari on us heu d'inscriure per participar:
Si voleu tenir més possibilitats de guanyar podeu complir algunes de les coses que hi trobareu al formulari.

a Rafflecopter giveaway

Espero que participeu al sorteig i molta sort!

Qualsevol cosa, podeu contactar amb nosaltres a
joanasbooks@gmail.com
perdudaentrepagines@gmail.com


13 comentaris:

  1. Hola Tecla!!

    Crec que ja m'he apuntaaat!! Encara que no tinc gaire clar com funciona el formulari hehehe, però crec que estic inscriita!!

    Petoons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Gràcies! Estàs apuntada! Ara, si vols tenir més possibilitats de guanyar, has de fer algunes opcions que hi trobaràs al formulari!

      Petonss!!!

      Elimina
  2. Hola!
    Quina pena que no tinc ni Facebook ni Twiter, em fea il·lusio participar.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Pots participar igual! Només has de seguir els blogs! Tot lo altre és només per tenir més punts!
      Petons!

      Elimina
  3. Hola guapa!
    Mil gracias por seguirme, yo también te sigo :D
    Un beso.

    ResponElimina
  4. Hola Tecla!

    Fa poc que he descobert el teu blog i m'està agradant molt!

    Ja et segueixo, et convido a passar pel meu blog: relatsdecaramel.blogspot.com

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Moltíssimes gràcies! Em fan moltíssima il·lusió aquests comentaris!

      Ara mateix et segueixo!

      Participes al sorteig?

      Petons!

      Elimina
    2. Hola!!

      De res, hahaha.
      Sí que participo, tot i que encara no se gaire com va això del formulari.

      Petons!

      Elimina
    3. Hola! Tranquila, estas apuntada! Si tens algun dubte m'avises!

      Petoonss!

      Elimina
  5. ¡Participo al sorteig!
    I em quedo pels blocs que no els coneixia ;)
    ¡Sort a tots!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltíssimes gràcies per participar!
      Molta sort i gràcies per seguir-nos!

      Petons!

      Elimina