diumenge, 15 de novembre de 2015

L'Ocell de la Revolta






Títol: L'Ocell de la revolta

Autora: Suzanne Collins

Pàgines: 

Saga: Els Jocs de la Fam (3/3)

Idioma: Català

Idioma original: Anglès

Títol original: Mockingjay








La Katniss ha tornat a desafiar el Capitoli i la revolta es fa encara més grossa. El president Snow li ha deixat clar que la seva família i qualsevol altre havitant del districte 12 corre perill.










Si us soc sincera, aquest llibre no m'ha agradat. És, clarament, el pitjor de la trilogia. Crec que és el llibre que més pesat s'hem ha fet de tots els llibres que he llegit! 

Raó principal: No hi ha Jocs. Quan hem van dir que en aquest llibre no hi havia Jocs, vaig pensar : "que bé, no hauré de patir". Però ara que l'he llegit hi caic. I prefereixo patir que avorrir-me d'aquesta manera.

No us diré que no us el recomano perquè, si llegiu la saga dels Jocs de la Fam, l'heu de llegir, més que res perquè inclou el final de la història. Per tant, és un llibre que possiblement no us agradi però val la pena arribar al final de la saga.


Abans de comentar el final, vull dir que aquest llibre és un dels pocs que m'ha fet plorar. Hi ha hagut una mort que m'ha fet plorar molt. MOLT.
Cap a les últimes 20 pàgines (encara no el final), és on tot es comença a posar interessant. On em vaig sorprendre, ja que va passar una cosa que no entrava al meu pla.
I on passa el que tots havíem estat esperant des de que vam començar la saga.

Ara sí, us parlo del Final Definitiu, és a dir, de l'epíleg. L'única cosa per la que realment val la pena llegir aquest llibre. M'ha encantat (qui l'hagi llegit sap de que parlo). Dels millors finals que he llegit. O sigui, no et pots quedar sense llegir el final de tot això. NO.
Això si, puc dir que és de les úniques pàgines del llibre que valen realment la pena.



  
2'5/5. Aprovat pel final.

4/5. Una saga que se l'hauria d'haver llegit tothom. 




I fins aquí la ressenya d'avui! Fins la següent!





5 comentaris:

  1. Hola Tecla,

    Doncs que malament que l'últim llibre sigui tant avorrit!! Però és clar, si t'has llegit els altres llibes aquest te l'has de llegir per saber com acaba. La veritat és que no crec que me'ls llegeixi perquè ja he vist les pel·lícules i llavors ja no hi hauria tant element sorpresa!

    Petoons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Doncs si la veritat... Jooo jo volia que tel's llegisis!:(
      Haha gracies per comentar!
      Petonsss

      Elimina
    2. Hola un altre cop!

      Torno per avisar-te que t'he nominat a un liebster award, per si el vols fer algun dia d'aquestes!

      Petoons!

      Elimina
  2. Ja es veu que això de la perfecció no és cosa d'aquest món.

    ResponElimina
  3. Doncs a mi ma agradat tota la trama.

    ResponElimina