diumenge, 22 de novembre de 2015

Geek Girl

Heey lectors!

Avui us porto la ressenya de Geek Girl, de Holly Smale.

Aquí la teniu!








Títol: Geek girl

Autora: Holly Smale

Pàgines: 334

Idioma: Castellà

Idioma original: Anglès

Títol original: Geek girl

Edat recomanada: A partir de 10 anys més o menys.









La Harriet Manners sap moltes coses curioses. Però no té ni idea de perquè no agrada a ningú del institut. Per això, quan una agència de models es fixa en ella, la Harriet no s'ho pensa dues vegades.
Podrà re inventar-se i ser una noia popular?







No tinc clar si m'ha agradat o no.
Per un costat, ha estat fàcil de legir i divertit.
Per altre, s'hem ha assemblat massa a Diari d'una penjada (que, per si no ho savieu, no em va agradar gens).

Per això, la ressenya està dividida en dues parts:

Costat bo

Com ja he dit, aquest llibre ha estat una lectura ràpida i fàcil. I, el millor de tot: m'ha fet riure. Crec que és l'unic llibre que m'ha fet riure. Hi ha algunes frases molt gracioses.
M'ha fet passar una bona estona.

També m'encanta l'edició: Portada, etc, etc.
 
Costat dolent

No puc evitar relacionar aquest llibre amb Diari d'una Penjada o Diari de Greg. 
Un llibre amb el que no et pots identificar amb el protagonista, i et fa ràbia cada una de les coses que fa, i com respon a les oportunitats que li donen. Vaja, que la protagonista m'ha caigut bastant malament.


I la trama... Pf... Poc original i poc creible, però no està mal.
 















3/5.
Si busques una lectura que et faci riure i amb la que puguis desconectar, Geek Girl és perfecte per a passar una bona estona.

L'heu llegit? Us ha agradat? En teniu ganes? Comenteu!


8 comentaris:

  1. Hola Tecla!

    Jo no me l'he llegit, però això de que sigui una lectura ràpida i que faci riure és un gran plus! Jo no m'he llegit dirari d'una penjada així que no sé si m'agradaria o no el llibre, així que el poso a la llista de possibles llibres que algun dia em llegiré!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Tens raó :) Jo de Diari d'una penjada només n'he llegit un i no em va agradar.
      Si el llegeixes ja m'ho diràs!

      Petons!

      Elimina
  2. Hola! aquest llibre fa temps que el tinc pendent i espero poder llegir-ho aviat ^^ m'agraden els llibres divertits.
    Un petonet, tens una nova seguidora.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Si el llegeixes ja em diràs que tal!
      Moltíssimes gràcies!

      Un petò

      Elimina
  3. Uff he vist moltes ressenyes d'aquest llibre a varis blogs i normalment a la gent l'hi agrada.
    Jo crec que el deixo passar... No m'acaba de fer el pes. A part de que m'agrada més llegir drama jajaja La comedia i jo no en som de compatibles.

    Petons maca! <33

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Com vulguis, no és gran cosa jajaja. A mi que faci gràcia ha sigut el que m'ha agradat jajaj😂

      Petons i mersi per comentaaar!😘😘

      Elimina
  4. Tecla portes dues ressenyes llegint coses que no t'agraden gaire... a veure si de cara al Nadal trobes alguna cosa que valgui més la pena! Petonets

    ResponElimina