diumenge, 1 de novembre de 2015

En Flames

Heey lectors! Com ha anat la castanyada? 
Avui us porto la ressenya de En Flames, el segon llibre de Els Jocs de la Fam!

INFORMACIÓ

Títol: En Flames

Autora: Suzane Collins

Pàgines: 407

Saga: Els Jocs de la Fam (2/3)

Idioma: Català

Idioma original: Anglès

Títol original: Catching Fire

SINOPSIS


Després de tot, la Katniss i en Peeta han guanyat els Jocs de la Fam. 
Però  sense voler-ho han vençut desafiant les normes imposades pel Capitoli i ha començat una gran revolta a tot Panem. 

OPINIÓ PERSONAL


Per mi aquest ha sigut el millor de la triologia. M'ha agradat més que el primer i tot (i mira que és difícil).  Qui digui que les segones parts sempre són pitjors que les primeres, que llegeixi Els Jocs de la Fam.

Aquest llibre m'ha encantat però sento que l'he desaprofitat molt:

1 El vaig comprar amb l'ipad. No m'agrada llegir en digital, vaig molt a poc a poc.

2 Més o menys quant anava per la pàgina 30, em van regalar la segona part de Clàudia i no vaig poder esperar a llegir-lo. Vaig estar un temps llegint-los els dos a la vegada, fins que em vaig agoviar i vaig seguir acabar Clàudia i parar En Flames:(

3 Quan vaig acabar Clàudia em vaig negar a tornar a començar En Flames (perquè com ja he dit llegeixo MOLT lenta amb l'ipad).

4 Finalment em vaig rendir i vaig anar a buscar-lo a la biblioteca. Però és clar, com que portava 200 pàgines, vaig seguir des d'on m'havia quedat.

Com ja haureu comprovat, la lectura d'aquest llibre ha estat molt interrompuda i no he pogut disfrutar-lo tant com ho hauria pogut fer. 
Tot i això m'ha encantat el llibre. 

He d'informar-vos que segueixo sent Team Gale:)



I bé, no tinc paraules per descriure tot el que sents quan llegeixes Els Jocs de la Fam, però aquest llibre en especial et fa sentir molt i et fiques molt dins de l'història.



PUNTUACIÓ:


5/5! Perfecte!:) 




6 comentaris:

  1. Hola Tecla!

    Jo sóc de les que diuen que les segones parts són dolentes, però ja llegiré els jocs de la fam a veure que tal.
    Per cert que és Team Gale?

    Mola el nou disseny!

    Petons <3

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joana!

      Jo també ho era avans... Fins que vaig llegir en flames :)

      Gràcies!!!

      Petonss<3

      Elimina
  2. Hola Tecla!

    1- Tothom ha llegit EJDF menys jo o què? :')
    2-M'he fet el spoiler de l'any :')

    Au revoir, mon amie!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pinguu!

      1. No, menys tu i la Joana.

      2. Spoileer? On? Bueno, sorry igualment ;)

      Au revoir!

      Elimina