dissabte, 28 de novembre de 2015

Booktag L'hamburgesa

Hey lectors! Avui us porto una booktag que ha fet molta gent i està molt de moda. És la booktag de l'hamburguesa, que consisteix en trobar un llibre per cada ingredient de l'hamburguesa.

Comencem!


Pa inferior

Primer llibre d'una saga que t'encanti

Per aquesta pregunta he decidit agafar:




Bon dia, princesa de Blue Jeans, el primer llibre de la saga del Club dels Incompresos que em va enamorar des del primer moment.


Carn

Llibre amb més de 400 pàgines que t'hagi agradat



Tan senzill com tuitejar t'estimo de Blue Jeans. Té 512 pàgines i tot i així es llegeix super ràpid i em va encantar.


Enciam 

Llibre que vulguis llegir




El Club de los Corazones Solitarios de Elizabeth Eulberg

Em crida l'atenció bàsicament perquè vaig llegir un llibre de Elizabeth Eulberg i em va encantar i tinc moltes ganes de llegir-ne més.


Formatge

Llibre amb menys de 200 pàgines que t'hagi agradat.
Per un llibre curt i que m'agradi no pot faltar





Pulsacions de Javier Ruescas i Francesc Miralles. Un llibre escrit en format xat que em va agradar molt.


Pa superior 

Llibre que finalitza una gran saga.


L'ocell de la revolta de Suzanne Collins, el tercer i últim llibre de Els Jocs de la Fam. Aquest llibre no em va agradar gaire però... Finalitza una GRAN saga!



I fins aquí la booktag d'avui! Fins la següent!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada