dimecres, 4 de novembre de 2015

Booktag Cuit amagar a la llibreria


 Heey lectors! Avui no soc jo qui escriu l'entrada, sinó que és la Joana, perque avui us portem una booktag que hem creat enre les dues. Ella us ho explicarà tot millor!




Holaaaa! Sóc la Joana del bloc Joana’s Books (www.joanasbooks.blogspot.com.es) En aquesta booktag consisteix en trobar llibres a l’estanteria segons unes característiques, un cop escollits els llibres s’ha de fer una foto del llibre amb algun objecte teu. Jo he escollit el meu rellotge inseparable que porto a tot arreu, fins i tot a la piscina!. L’he escollit perquè quan llegeixes el temps es para, perds la noció del temps, i he pensat que seria un bon acompanyant pels llibres.

COMENCEM!

Primer llibre en una saga: NO FOTIS, MARTA! (ANTIBARBIS) Primer volia escollir DIVERGENT (Veronica Roth) però com que no l’he llegit (Per cert el tinc pendent, mireu la meva wishlist, és molt llarga 😂), he escollit el primer de la saga ANTIBARBIS. (Mercè Anguera)


Un llibre amb un cor o la portada vermella/rosa: UN PRINGAT TOTAL (DIARI DEL GREG) Aquesta pregunta pensava que seria fàcil, qualsevol llibre romàntic pensava que serviria, però mira que és curiós (tot i que jo no sóc gaire de romàntics), no he trobat cap llibre amb un cor a la meva estanteria, i m’he decantat pel color vermell/rosa, i, l’únic que he trobat ha sigut el primer llibre de la saga DIARI DEL GREG (Jeff Kinney)


Un llibre amb la portada blava: Quin sinó? Havia de ser WONDER, un llibre preciós, que si no us l’heu llegit... LLEGIU-LO JA! Aneu a comprar-lo, aneu a la biblioteca, que us el deixin... I mira que jo sóc més de fantasia (En aquesta booktag ho afirmo) aquest llibre m’ha encantat! (R.J. Palacio)



Llibre amb algun element de la natura: ALLÀ ON ELS ARBRES CANTEN. Ho sento! Però havia de sortir. (Si sou seguidors meus ho sabreu, sóc FAN de la Laura Gallego!!!! <3) Aquest llibre té arbres, plantes, flors... I alguna cosa més , bé està ple de natura. (Laura Gallego)



Llibre que no sigui juvenil: L’ESTRELLA DE LA LAURA. No se ben bé per què he triat aquest llibre, perquè tinc un apartat de contes i hagués pogut triar-ne qualsevol, Em deuen agradar les Laures. Però es que d’aquest llibre en tinc molts bons records, el vaig llegir de petita i em va agradar molt. (Klaus Baumgart)





Llibre STAR de l’any: TOTES LES FADES DEL REGNE. Wow! Aquest llibre em va encantar, quan va acabar va ser un...! dhsjafhsda. Vaig esclatar a plorar al acabar-lo, no se si perquè no el volia acabar o per com acabava. M’encanten els finals de la Laura Gallego! <3 <3 <3 (Laura Gallego)


Llibre amb un títol de més de 4 paraules: Aquest llibre té més de 4 paraules segur! 1 NO 2 HI 3 HA 4 GALETES 5 PER 6 ALS 7 FOLLETS. 7 PARAULES! (Cornelia Funke)



D’acord, si, es veu fatal, però que vols que hi faci?
El mòbil té aquesta mala qualitat!

Un clàssic: ALÍCIA AL PAÍS DE LES MERAVELLES. Clàssic total! Qui no coneix aquest llibre? Clàssic de tota la vida. (Lewis Carroll)


Últim llibre en una saga: CAPTIVADA (ELS LLIBRES DE L’ALTRELLOC) Bé, no és ben bé una saga, però és una duologia, per tant el conto. (Jacqueline West)



Llibre que no t’hagi agradat: DIARI D’UNA PENJADA. Qualsevol d’aquesta saga el trobo avorrit, és molt previsible, i, ho sento però un diari és secret, no es publica! Ja sé que és un llibre i no és de veritat, però no sé, a més no hi ha misteri i no enganxa gens.




Aquí s’acaba la booktag de la Tecla i jo! <3
Els nominats són:

Jordi-  Jlcollpoetry



Si no esteu nominats i voleu fer la booktag, també la podeu fer, només heu de posar el banner,  que hi ha al principi de l'entrada, dir que l'hem creat nosaltres i contestar les preguntes!  


Comenteu a veure si coincidim en alguna resposta, i no oblideu de llegir les respostes de la Tecla al meu bloc (www.joanasbooks.blogspot.com)


4 comentaris:

  1. Hola Tecla!

    Gràcies per nominar-me, encara que estigui a l'altre blog hahaha ;). La idea em sembla molt original i el faré quan pugui!!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina Li!

      Hahaha! Gràcies! A veure quan la fas!

      Petons!

      Elimina
  2. Hola Tecla alguna vegada hem podras nominar????

    Gracies
    Ona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ona! Oi tant! A la propera estaràs nominada! Encara que no estiguis nominada la pots fer igual eee!

      Petooonss!

      Elimina