diumenge, 8 de novembre de 2015

A dos centímetros de ti

Heey lectors! Avui us porto la ressenya d'un llibre que m'ha enamorat i segur que us enamora també a vosaltres!

FITXA:

Títol: A dos centímetros de ti

Autor: Elizabeth Eulberg

Pàgines: 304

Idioma: Castellà

Idioma original: Anglès

Títol original: Better of friends


SINOPSIS:

El Levi arriba nou a l'escola de la Macallan. La Macallan vol ser amiga seva, ja que li cau molt be i s'entenen molt be entre ells, però... Realment un noi i una noia poden ser millors amics, sense més complicacions?

OPINIÓ PERSONAL:

El llibre comença quan la Macallan i en Levi tenen 11 anys i acaba quan en tenen 16. Ens explica la seva història com amics durant aquests 5 anys.

Vist així, l'argument sembla molt avorrit, però per res és així. Encara que no ho sembli, passen coses. Si que és una trama senzilla, però molt entretinguda i  des de la primera pàgina fins a l'ultima et fa somriure.

La protagonista, la Macallan, m'ha caigut molt be i m'he sentit identificada amb ella. Tots els personatges estan molt be i la història és molt realista. Tot i que els personatges siguin molt joves, Elizabeth Eulberg s'ha sabut posar en la seva pell i està molt ben escrit.

Sobre la edició només puc dir coses bones. La portada és preciosa i per dins també.

Em va anar molt bé per desconectar una mica, ja que acabava de llegir Els Jocs de la Fam i estava una mica "ratllada".

Aquest llibre m'ha deixat sense paraules i m'ha enamorat molt!

Us agradarà segur!





















PUNTUACIÓ:









5/5. A dos centímetros de ti és un llibre perfecte. Ràpid de llegir i amb uns personatges genials.












L'heu llegit? Us va agradar? Voleu llegir-lo?

6 comentaris:

  1. Hola Tecla,

    Sembla un llibre molt interessant!! el posaré a la meva llarga llista de llibres que hauria de llegir, que la veritat són moltíssimis, així que no sé si me l'arribaré a llegir...però el tindré present pel dia que vagi a comprar llibres!!

    Petoons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hoolaa!

      Està superbee! M'ha encantat, de veritat! A veure si el lleigeixess!

      Petons!

      Elimina
  2. Hola Teclaaa!!

    M'ha encantat la ressenya, tal com ho has explicat segur que el llegeixo! Té molt bona pinta!

    Petons <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa!

      L'has de llegir!!! Gràcies jajajaja!

      Petonss!

      Elimina