diumenge, 11 d’octubre de 2015

La booktag del pingüí!

Heey lectors!
Recordeu que vaig dir que faria una ressenya cada diumenge i entre setmana alguna cosa diferent? Doncs he decidit que dos entrades per setmana és massa, per tant, serà una entrada cada diumenge, ja sigui booktag, ressenya, bookhaul...

Avui us porto una booktag que va crear l'Irene, del blog El Pingüino Lector. 


Començem amb la booktag?

Pingüinopèdia

Llibre que tenía tot el que buscaves

Doncs resulta que jo estava en una temporada molt lectora i vaig "petar". Llavors vaig decidir buscar un llibre lleuger que em recuperés. No faig fallar en comprar-me 


Clàudia de Miriam Dubini. Com molts ja sabreu, aquest llibre em va agradar moltissim i el recomano molt.


Pingüí emperador

Llibre més llarg que recordis haver llegit

Sé que no és el mes llarg que he llegit, ni molt menys. però s'hem va fer llarguissim! 



Fangirl, Rainbow Rowell. Com ja vaig dir a la ressenya, em va semblar molt avortit i s'hem va fer molt pesat.


Pingüí de les Galápagos

Llibre curt que t'encanti


Pulsacions de Javier Ruescas i Francesc Miralles, un llibre molt curt que m'encanta!

Petit pingüí blau

Llibre fantàstic preferit

No m'agrada la fantasia, per això no llegeixo casi mai llibres fantàstics, perquè, si tinc la opció, a l'hora de comprar-me llibres, mel's compro realistes. L'últim llibre fantàtic que em va agradar va ser




La historia interminable de Michael Ende. No em va agradar molt però és l'únic llibre fantàstic que m'hagi agradat que em ve al cap.
Per cert, estic pensant de donar una oportunitat a la Laura Gallego. Si heu llegit algun dels seus llibres digueu-ho als comentaris.

Happy feet

Llibre que t'hagi fet riure molt.

Em sap greu però aquesta pregunta no la puc contestar perquè mai m'ha fet riure un llibre. :-(

Happy feet 2

Secuela tan bona com el primer llibre


Wow! No en tinc cap dubte. No se si és millor però, si més no, està al mateix nivell que el primer.




En flames de Suzane Collins. El segon llibre de la triologia dels Jocs de la Fam.




Pingu

Llibre infantil que recordis amb carinyo.

A mi, com a tothom, de petita m'agradava molt




El famós Stilton, Geronimo Stilton. En tinc molt bons records.

I fins aquí la booktag d'avui! Fins la següent!

10 comentaris:

  1. Teclaaaa!!!!! Has de llegir ALGUN de la Laura Gallegoooo!!!!! Si us plau! Jo he llegit cronicas de la torre, totes les fades del regne i allà on els arbres canten. No cal que et digui res perquè ja saps el que diria :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Joana:) Mira, de fet ara m'ho apunto a la wishlist! Petonss

      Elimina
  2. Hola Tecla!

    M'ha agradat molt el booktag (: Jo de la Laura Gallego he llegit poc però sí et puc dir que aquell "poc" m'ha encantat i tinc moltíssimes ganes de llegir TOTS els llibres de l'autora. Coincidim amb "En Flames", per mi el millor de la trilogia (:

    Ens llegim!

    PD: et convido a passar-te pel meu blog: http://labibliotecadehedwig.blogspot.com.es/ jo ja m'he fet seguidora del teu (;

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa Mauqui!
      Gràcies:) Com pots veure a la meva wishlist ja hi ha apuntat un de la Laura Gallego !:)

      Ara em passo pel teu blog!

      Ens llegiim!

      Elimina
  3. Dels llibres que menciones, només he llegit La història interminable (ESPECTACULAR!!) i En Flames

    Tinc ganes de llegir el de Fangirl des de fa un temps, espero poder adquirir-lo aviat!

    He de fer el booktag ja!

    P.D: Per cert soc la sonia del grup Lectors catalans :P
    Un peto!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sonia!

      A mi Fangirl no em va agradar, però és molt probable que t'agradi (agrada a tothom) :) Quan el llegeixis ja em diràs!

      Gràcies per comentar! Un petò!

      Elimina
  4. Hola Tecla!

    Moltes gràcies per fer el booktag, jo dels llibres que menciones he llegit Pulsacions i obvs Geronimo Stilton, i li tinc moltes ganes a Clàudia i Fangirl (tot i que a tu no t'hagi agradat :P)

    Un petó i ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!

      Pulsacions mola:) I Geronimo Stilton tambee! Clàudia te'l recomano molt! I Fangirl segur que t'agrada (com a la gent normal):)

      Un petò i gràcies per comentar😂:)

      Elimina