dissabte, 26 de setembre de 2015

Fangirl

Heyy lectors! Avui és diumenge i, com us vaig dir, toca ressenya!
Aquí la teniu!


INFORMACIÓ

Títol: Fangirl

Autora: Rainbow Rowell

Pàgines: 445

Títol original: Fangirl

Editorial: Alfaguara

SINOPSIS:

La Cath i la Wren son germanes bessones i fins ara tot ho feien juntes. Però ara ja els toca anar a la universitat i la Wren ha deixat clar que no vol compratir havitació amb la Cath i vol coneixer gent nova. A diferencia de la Wren la Cath és molt tímida i no està disposada a coneixer gent nova. 
A la Cath estar sense la Wren la fa sentir molt sola i es pasa els dies tancada a la seva havitació escrivint una fanfic sobre la famosa saga Simon Snow.

OPINIÓ:


D'aquest llibre tothom en parla molt be, el recomana...I jo m'esperava molt d'aquest llibre, però sincerament no m'ha agradat gaire. Per què? Doncs perquè:

1. La Cath, la proagonista, em cau malament.
2. El Levi, ja que hi som, tampc em cau be.
3. La historia de Simon Snow em sembla avorrida.

A cada capítol del llibre hi surt com a mínim una pagina d'algun llibre de Simon Snow o de la fanfic de la Cath, i, no és que em sembli avorrida però et fan llegir trossos aleatoris de la saga sense que sapiguis de que va, de manera que no arribes mai a entendre l'historia i que t'avorreixis mentre ho llegeixes.

Però a part de l'història de Simon Snow tampoc em cauen be els personatges principals, la Cath i el Levi.
L'unic personatge que em cau be és la Wren, la germana de la Cath, que com a minim intenat pasar-ho be a a universitat, fer amics, dina al menjador com les persones normals,... Bé, que és més normal.

Bé, apart de tot això penso que si a absolutament TOTHOM li ha agradat dec ser jo... La qüestió es que a mi no m'ha agradat i, perquè us hauria de mentir? A més a més en tenia les expectatives molt altes i m'ha decepcionat. Però tampoc creieu que esta tan malament. La història en si està bé, senzilla i sense fets importants, pero bè.




Puntuació:




2'5/5

Història molt senzilla i entretinguda ,sense res interessant, amb personatges que m'han caigut realment malament i una mica avorrida. Els trossos de Simon Snow fan baixar molta puntuació.

Però de veritat, si en teniu ganes, llegiu-lo, no us vull fer enrrere, és molt probable que us agradi, ja que ha encantat a moltissima gent. I, si l'heu llegit, feu-me saber als comentaris la vostra opinió.

<3<3







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada