dissabte, 26 de setembre de 2015

Book Haul de l'estiu



Hey lectors! Avui no us porto una ressenya, ni tampoc una booktag, sinó que us porto una Book Haul!
Què és una Book Haul?
Una Book Haul és una entrada on expliques els llibres que has comprat durant un temps, en el meu cas l'estiu.
Així que començem a veure quins llibres s'han afegit a la meva estanteria aquests juliol, agost i setembre!

Tan senzill com tuitejar t'estimo. Blue Jeans



Aquest ha sigut el prmer llibre que m'han comprat a l'estiu.Tan bon punt el vaig tenir a les mans el vaig començar i al cap de 4 dies estava acabat. Em va agradar molt, aviat en podreu veure una ressenya!

A todos los chicos de los que me enamoré. Jenny Han



Aquest llibre el vaig comprar per Amazon, junt amb els 2 seguents, i em va agradar moltissim. Si voleu veure'n la ressenya feu clic aquí.

Fangirl. Rainbow Rowell



Fangirl el vaig comprar per Amazon, com ja he dit, i he de dir que em va decepcionar molt i no em va agradar gaire. Ressenya aviat.

Clàudia. Un missatge per a mi. Miriam Dubini



Aquest llibre tambe el vaig comprar per Amazon. Em va agradar molt, com ja vaig dir, i estic molt contenta d'haver-lo escollit per comprar-lo. Per veure la ressenya feu clic aquí.


 Els Jocs de la Fam. Suzanne Collins (biblioteca)
  
Un dia que vaig anar a la biblioteca vaig decidir agafar Els Jocs de la Fam, el primer llibre de la meva saga actual. Ressenya aquí. No el puc afegir com un llibre més a la meva llibreria perque ja no el tinc.

Clàudia. El vol de l'oreneta. Miriam Dubini



La continuació de Clàudia me la van comprar pel meu sant, junt amb el seguent, i ja me l'he llegit. He de dir que m'ha agradat tant com el primer. Ressenya aviat.

A dos centimetros de ti. Elizabeth Eulberg



Pel meu sant també em van regalar A dos centimetros de ti, un llibre que encara no he llegit però en tinc moltissimes ganes. Ja us fare saber la meva opinió.

Els Jocs de la Fam. En flames. Suzanne Collins.




Aquest llibre mel vaig comprar per l'Ibooks, i me'n vaig llegir més de la mitat a l'Ipad, però, llegir en digital no m'agrada gens, i per això vaig anar a la biblioteca a buscar-lo i l'estic llegint ara.

Divergent. Veronica Roth



Vaig comprar aquest llibre a la Setmana del llibre en català. Tinc moltissimes ganes de començar la saga Divergent, ja que ha encantat a tothom.

Girl Online. Zoe Sugg



Aquest llibre el vaig comprar fa poc, el dia de la trobada de bloggers per ser exactes, amb la Joana del blog Joana's books. Obviament encara no he tingut temps de llegir-lo i espero fer-ho aviat.

I aquí acaba la Bookhaul de l'estiu! Espero que us hagi agradat, i si heu llegit algun dels llibres deixeu-ho als comentaris. Adeu lectors!






6 comentaris:

  1. Hola Tecla!

    Jo a la setmana del llibre en català vaig comprar Clàudia i ja l'he llegit! Em va encantar.

    Si vols veure la meva book haul juliol agost aquí et deixo l'enllaç: http://joanasbooks.blogspot.com.es/2015/09/book-haul-juliol-i-agost.html

    Adéu

    Joana <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joana!
      Que be que t'hagi agradat Claudia, a mi tambe m'ha agradat molt!
      Ara paso a veure la teva book haul!
      Una abraçada!

      Elimina
  2. Hola Tecla!

    Quants llibres! Jo només he llegit Divergent, però a mi no em va agradar gaire...

    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Si, molts llibres! Crec que ets l'unica persona que conec a qui no li a agradat divergent! Pero per gustos colors, no?

      Una abraçada, i gracies per commentar!

      Elimina
  3. Hola, Tecla!

    Tan senzill com tuitejar t'estimo no em va agradar gaire, tens una ressenya al meu blog per si t'interessa. Divergent em va agradar moltíssim, però els dos següents de la triologia em van semblar bastant nyap, excepte potser les últimes 50 pàgines de Lleial... Els altres llibres que menciones tenen bona pinta, i de fet me'ls vull llegir! :-)

    Un petó, i ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      A mi em va agradar bastant Tan senzill com tuitejar t'estimo, contant que soc molt fan de Blue Jeans. Ara miro la teva resenya! Divergent ha encantat a tothom i tinc moltissimesganes de començar amb la saga! Et recomano molt A todos los chicos de los que me enamore, Fangirl, personalment, no gaire, Claudia potser és una mica més infantil i obviament si no t'has llegit THG tels has de llegir!

      Un petó, ens llegim!

      Elimina