diumenge, 30 d’agost de 2015

Booktag

                


Hola! Avui no us porto cap resenya, sino que us porto una booktag que hem creat jo i la Joana del blog www.joanasbooks.blogspot.com.es. Es una booktag de 6 preguntes relacionanades amb llibres. Jo penjare les preguntes amb les seves respostes i ella amb les meves. 

COMENÇEM!

Perque vas crear un blog? 

Perque mirava molts blocs literaris i m'agradaven molt, i al final vaig decidir fer-ne un jo.

Quin gènere prefereixes llegir?

Sobretot ficció, però, depen de quin, també m'agraden realistes. Les fades, les bruixes, els homes llop, etc, es el que més m'agrada.

Cuides molt els teus llibres?

Bastant però sense exagerar. M'agrada que els meus llibres estiguin en bon estat però m'es igual si hi ha alguna punteta doblegada.

Quan t'agrada llegir?

Sobretot a la nit, perquè quan no estem de vacances només puc llegir a la nit, i ja m'hi he acostumat. I a més perquè te'n vas a dormir pensant en el llibre.

T'agrada anar a la biblioteca?

M'agrada per mirar llibres, i a vegades prestar-ne algun, però prefereixo q siguin meus.
em fa ràbia que s'hagi de fer silenci perquè jo no sóc gaire silenciosa :P

Quina és la teva lectura actual? Quina putuació li poses de moment?

Temps d'innocencia. Per ara 3/5 (en teoria es per adults i és com una lectura "d'emergencia" perquè no en tinc cap més).
----------------------------------------------------------------------------------------------
I aqui acaba la nostra booktag! Recordeu, si voleu veure les meves respostes aneu al blog de la Joana www.joanasbooks.blogspot.com.es . Espero que us hagi agradat! Adeu!


5 comentaris:

  1. Hola! Coincidim bastant. Ara passaré a veure les teves. Ens llegim, una abraçada ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Recorda que estas totalment convidada a fer la booktag! A veure si t'hi animes! Una abraçada!

      Elimina
  2. Hola! m'ho vaig passar molt bé fent-la! A veure quan en fem una altra!

    ResponElimina
  3. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina