dijous, 13 d’agost de 2015

A todos los chicos de los que me enamore

IINFORMACIÓ:

Títol: A todos los chicos de los que me enamore

Escriptora: Jenny Han

Pàgines: 323

Idioma: Castellà

Idioma original: Anglès

Títol original: To all the boys i've loved before

Editorial: Destino

SINOPSIS:

La Lara Jean escriu una carta a cada noi de qui s'enamora. L'escriu quan ja no vol seguir enamorada d'aquell noi. No les escriu amb intenció d'enviar-les, pero si que posa l'adreça, el destinatari, etc... Quan les escriu les guarda en una capsa, però un dia algú les envia per equivocació i la vida amorosa de la Lara Jean pasa a estar fora de control.

OPINIÓ PERSONAL:

Aquest llibre va començar molt  avorrit, i ha acabat sent un dels meus preferits (per no dir el meu preferit).
Mentre el llegia em vaig avorrir bastant, excepte les 150 ultimes pagines aproximadament.
Com que tothom tenia molt bona opinió sobre aquest llibre, quan me'l vaig començar a llegir em va decebre una mica però quan el vaig acabar vaig entendre perquè tothom en tenia molt bona opinió i hi estic totalment d'acord.
L'unica critica dolenta sobre aquest llibre és aquesta, perque en general m'ha encantat.

Jo crec que una cosa molt important per que t'agradi un llibre és que et caigui be el protagonista, i en aquest cas la Lara Jean m'ha caigut molt be, ha reaccionat als problemes tal com jo ho faria i he plorat i patit molt amb ella duran aquest llibe.

Una altra cosa que fa que un llibre t'agradi és si et sorpren el final i passen coses que mai havies pensat que podien passar, cosa pel que també m'ha agradat aquest llibre i ha fet que m'oblidi del que m'he avorrit durant el principi.

I coses com aquestes fan que m'hagi encatat aquest llibre i tingui moltissimes ganes de llegirme el seguent.

El recomano molt perque val la pena llegirse'l, malgrat que el principi sigui una mica avorrit!






Amb tot això la meva putuació és...

4'5/5 M'encantaa!







2 comentaris:

  1. Hola! He llegit bones crítiques i te bastanta bona pinta. Me'l apunto! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Doncs la veritat es que esta molt be! Val la pena! Un peto!

      Elimina